EKİP İÇİ OYUN TESTLERİ
"Diğer pek çok oyunda olduğu gibi Diablo IV'ün geliştirme sürecini ekip hedefleri etrafında şekillendiriyoruz. Bunlarsa çoğu zaman birlikte oynayabileceğimiz ve üstünde konuşabileceğimiz bir oyun sürümünü ortaya çıkarıyor. Örneğin, BlizzCon 2019'a yönelik hedeflerimizin sonucunda ekip olarak oyunun bir demo sürümünü test etmiştik. Bu da bize gösteride oyunu duyurma şansı tanımıştı. Bu da bize diğer ekip üyelerinin o ana kadar neler başardığına dair bir ön bakış sundu. Ayrıca gösteri öncesinde demoya yönelik bir yük testi gerçekleştirmemize, yeni hatalar yakalamamıza ve iyileştirmeler yapmamıza olanak sağladı.
En son hedefimiz için Kuru Bozkır olarak bilinen bir bölgenin tüm unsurlarını tamamlamaya odaklandık. Hikâye içerikleri, açık dünya unsurları, eşya sistemi, PvP bölgesi, zindanlar ve bölgenin öyküsünü tamamlayacak bir sinematiği bitirmeye çalıştık. Amacımız ekibin oyunu iki tam gün boyunca evden oynamasıydı. Bunun ardındansa bazı verileri inceleyip tepkilerimiz hakkında konuşacaktık.